Battlax s23 UUSI

Sport RENGAS
alt text
Drag to rotate this tyre

Battlax s23 UUSI

Sport RENGAS
Drag to rotate this tyre
  • Hämmästyttävä kaarrenopeus ja -pito
  • 4% parempi kierrosaika märällä
  • 3% lyhyempi jarrutusmatka märällä
  • 8% parempi kilometritulos
  • Uusi standardi hypersport-renkaissa

 

Read more Read less

LATAA Battlax s23 Kokovalikoimataulukko

Lataa S23-kokovalikoima

Teknologiat

3LC

3-KERROKSINEN KUMISEOS

Eturenkaassa on Bridgestonen edistyksellinen 3-kerroksinen kumiseos. Kaksinkertainen kova seos kulutuspinnan keskellä takaa vakauden nopeissa jarrutuksissa, lineaarisen käsittelyn ja hyvän kilometrituloksen. Olka-alueen pehmeä ja tarttuva seos takaa maksimaalisen kaarrepidon ja parhaan kaltevuuskulman. 

5LC

5-KERROKSINEN KUMISEOS

Bridgestone's MotoGP-insinöörien kehittämässä ainutlaatuisessa takarenkaiden 5-kerroksisessa kumiseoksessa on 3 erilaista seosta. Kulutuspinnan keskiosan kova kumiseos takaa lisävakauden, lineaarisen hallinnan ja hyvän kilometrituloksen.  Olka-alueen keskikova kumiseos tarjoaa maksimipitoa, joka mahdollistaa nopean kiihdytyksen ajettaessa kaarteesta ulos. Ja super-tarttuvan reunan ansiosta voit ajaa kaarteisiin täydellä luottamuksella. Poikkeuksellinen teknologia takaa poikkeuksellisen ajokokemuksen!

MONO SPIRAL (MS) -VYÖPAKETTI

MATALAMPI AJOLÄMPÖTILA, PAREMPI VAKAUS

Renkaan vierintäkehän suuntaiset kevyet ja kestävät kudokset tarjoavat tasaisen pitotuntuman. Tämä takaa korkean suorituskyvyn, johtuen pienemmästä painosta, paremmasta pidosta, pyörimisvakaudesta, korkean nopeuden suorituskyvystä ja vaimennuksesta. 

HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (HTSPC)

PAREMPI KOKONAISHALLINTA

Teräslankamateriaali on tehty yksittäin kumilla päällystetyistä säikeistä, joilla on korkea lämpöjohtavuus, mikä pienentää renkaan räjähtämisen riskiä. Nämä ominaisuudet tarjoavat vakautta korkeissa nopeuksissa, pitoa ja kestävyyttä. 

RC-POLYMEERI

PAREMPI KOSKETUS TIEHEN

RC-polymeeriteknologia optimoi silikan jakautumisen kumiseoksessa ja parantaa siten kulutuspinnan joustavuutta, jolloin renkaan kosketus tiehen on parempi sekä kylmissä että kuumissa olosuhteissa. Molekyylitason kitkan vähentyessä vierintävastus pienenee, mikä johtaa polttoainetaloudellisuuteen. 

PALJON SILIKAA SISÄLTÄVÄ KUMISEOS ETURENKAASSA 

PAREMPI ETURENKAAN PITO

Suorituskyky märällä on parempi, kun silikan määrää on lisätty huomattavasti verrattuna perinteiseen SILICA RICH -kumiseokseen.

NANOPRO-TECH™

VAHVEMPI PITO, PAREMPI KILOMETRITULOS

Bridgestonen NanoPro-Tech & pintakuvioteknologia optimoivat renkaan suorituskyvyn molekyylitasolla. Ne auttavat vähentämään kitkaa, lämmönmuodostusta ja kulutuspinnan muodonmuutosta renkaan pyöriessä, mikä johtaa parempaan pitoon ja pidempään kulutusikään. 

PULSE-URA

PAREMPI SUORITUSKYKY MÄRÄLLÄ 

Pintakuviossa yhdistyvät pulssikäyrän muotoiset urat ja pienet deflektorit. Tämä tasoittaa vedenvirtauksen ja optimoi virtausnopeuden. Näin vedenpoisto paranee, mikä johtaa entistä parempaan pitoon ja tarttuvuuteen märällä, vähentäen liukumista. 

LUE