3-KERROKSINEN KUMISEOS
Eturenkaassa on Bridgestonen edistyksellinen 3-kerroksinen kumiseos. Kaksinkertainen kova seos kulutuspinnan keskellä takaa vakauden nopeissa jarrutuksissa, lineaarisen käsittelyn ja hyvän kilometrituloksen. Olka-alueen pehmeä ja tarttuva seos takaa maksimaalisen kaarrepidon ja parhaan kaltevuuskulman.
5-KERROKSINEN KUMISEOS
Bridgestone's MotoGP-insinöörien kehittämässä ainutlaatuisessa takarenkaiden 5-kerroksisessa kumiseoksessa on 3 erilaista seosta. Kulutuspinnan keskiosan kova kumiseos takaa lisävakauden, lineaarisen hallinnan ja hyvän kilometrituloksen. Olka-alueen keskikova kumiseos tarjoaa maksimipitoa, joka mahdollistaa nopean kiihdytyksen ajettaessa kaarteesta ulos. Ja super-tarttuvan reunan ansiosta voit ajaa kaarteisiin täydellä luottamuksella. Poikkeuksellinen teknologia takaa poikkeuksellisen ajokokemuksen!
MONO SPIRAL (MS) -VYÖPAKETTI
MATALAMPI AJOLÄMPÖTILA, PAREMPI VAKAUS
Renkaan vierintäkehän suuntaiset kevyet ja kestävät kudokset tarjoavat tasaisen pitotuntuman. Tämä takaa korkean suorituskyvyn, johtuen pienemmästä painosta, paremmasta pidosta, pyörimisvakaudesta, korkean nopeuden suorituskyvystä ja vaimennuksesta.
PAREMPI KOKONAISHALLINTA
Teräslankamateriaali on tehty yksittäin kumilla päällystetyistä säikeistä, joilla on korkea lämpöjohtavuus, mikä pienentää renkaan räjähtämisen riskiä. Nämä ominaisuudet tarjoavat vakautta korkeissa nopeuksissa, pitoa ja kestävyyttä.
RC-POLYMEERI
PAREMPI KOSKETUS TIEHEN
RC-polymeeriteknologia optimoi silikan jakautumisen kumiseoksessa ja parantaa siten kulutuspinnan joustavuutta, jolloin renkaan kosketus tiehen on parempi sekä kylmissä että kuumissa olosuhteissa. Molekyylitason kitkan vähentyessä vierintävastus pienenee, mikä johtaa polttoainetaloudellisuuteen.
PALJON SILIKAA SISÄLTÄVÄ KUMISEOS ETURENKAASSA
PAREMPI ETURENKAAN PITO
Suorituskyky märällä on parempi, kun silikan määrää on lisätty huomattavasti verrattuna perinteiseen SILICA RICH -kumiseokseen.
VAHVEMPI PITO, PAREMPI KILOMETRITULOS
Bridgestonen NanoPro-Tech & pintakuvioteknologia optimoivat renkaan suorituskyvyn molekyylitasolla. Ne auttavat vähentämään kitkaa, lämmönmuodostusta ja kulutuspinnan muodonmuutosta renkaan pyöriessä, mikä johtaa parempaan pitoon ja pidempään kulutusikään.
PULSE-URA
PAREMPI SUORITUSKYKY MÄRÄLLÄ
Pintakuviossa yhdistyvät pulssikäyrän muotoiset urat ja pienet deflektorit. Tämä tasoittaa vedenvirtauksen ja optimoi virtausnopeuden. Näin vedenpoisto paranee, mikä johtaa entistä parempaan pitoon ja tarttuvuuteen märällä, vähentäen liukumista.