KOLMEKERROKSINEN KUMISEOS
Bridgestonen eturenkaassa on edistyksellinen 3-kerroksinen kumiseostekniikka. Kulutuspinnan keskiosan kaksiosainen kumiseos on kovaa, joten se takaa vakauden voimakkaissa jarrutuksissa ja käsiteltävyyden suoraan ajettaessa sekä pitkän käyttöiän. Olka-alueella kumiseos on pehmeää ja tarttuvaa parhaan kaarrepidon saavuttamiseksi... jyrkimpiä kallistuskulmia myöten.
VIISIKERROKSINEN KUMISEOS
Yksinomaan Bridgestonen MotoGP-insinöörien kehittämä ainutlaatuinen takarenkaiden 5-kerroksinen kumiseosteknologia koostuu kolmesta erilaisesta kumiseoksesta. Kulutuspinnan keskiosan kumiseos on kovaa, joten se takaa erinomaisen vakauden, käsiteltävyyden suoraan ajettaessa sekä pitkän käyttöiän. Olkapäiden keskikova kumiseos antaa parhaat veto-ominaisuudet keskisuurissa kallistuskulmissa, kun alat kiihdyttää ulos kaarteesta. Erittäin tarttuvan reunan ansiosta voit kallistaa pyörää jyrkästi luottavaisin mielin. Huippuluokan teknologiaa huippuluokan ajoon!
VIILEÄMPI JA VAKAAMPI RENGAS
Kevyt, kestävä kudoslanka kiertyy renkaan kehän ympäri ja antaa hyvän pitotuntuman. Tuloksena on suorituskykyinen rengas, jonka etuja ovat keveys, parempi pito, ajovakaus, paremmat ajo-ominaisuudet suurilla nopeuksilla ja erinomainen iskunvaimennus.
PAREMPI KÄSITELTÄVYYS
Toisistaan erillään olevat kumipäällysteiset teräslangat vähentävät renkaan räjähtämisriskiä hyvän lämmönjohtavuutensa ansiosta. Nämä ominaisuudet parantavat renkaan vakautta korkeilla nopeuksilla, pitoa, vaimennusta ja renkaan kestävyyttä.
VARMA TIEKOSKETUS
Polymeeri parantaa kulumiskestävyyttä ja silica tarjoaa hyvät ominaisuudet märällä ajoalustalla. Bridgestonen NanoPro-Tech®*-teknologian avulla kehitetty RC-polymeeriteknologia parantaa märkäominaisuuksia ja pidentää renkaan käyttöikää.
VARMEMPI ETURENKAAN PITO
Märän kelin ajo-ominaisuuksia on parannettu lisäämällä silican määrää tuntuvasti verrattuna tavanomaiseen SILICA RICH ‑kumiseokseen.
VAHVEMPI PITO, PIDEMPI KÄYTTÖIKÄ
Bridgestonen NanoPro-Tech™ teknologia parantaa suorituskykyä molekyylitasolla. Se vähentää kitkaa, lämmönmuodostusta ja kulutuspinnan muodon muutosta. Tuloksena on parempi pito ja pidempi käyttöikä.